TENTANG BLOG

Rabu, 19 Ogos 2015

Main Hujan...

Alhamdullilah.. Akhirnya hujan turun membasahi bumi yang akhir-akhir nie sering dilanda cuaca yang panas.. 

Teringat waktu kecil dulu..pantang hujan jer, mesti sibuk nak mandi..seronok main hujan sampai la mak panggil masuk rumah....he3 ..itu pun masih nak mandi lagi... Sampai mengigil badan... Pun tak nak masuk lagi. Dah main hujan kena mandi air paip pula....nanti demam...

Sekarang nie ...giliran anak-anak pula...pantang hujan turun...sibuk nak mandi... " Ummi nak mandi hujan boleh? Kejap je.." Nak dilarang...ramai penyokongnya... Akhirnya..." Boleh mandi tapi kejap je tau". Kalau dah  main hujan mana ada istilah "kejap"... Seronok tak terkira... Macam Ummi dulu-dulu jugak... seronok....he3

Kalau dulu, lepas main hujan kena mandi air paip... Sekarang pun sama, cuma ade satu lagi yang perlu buat..sapu lotion ajaib...lotion ape lagi... Kalau bukan Herbal Blend Shaklee... Kalau tak sapu... Nanti ada yang bertanya " Ummi tak sapu lagi lotion. Bila Ummi nak sapu"..." Ok, nanti ummi sapu."  Selagi tak sapu lotion ajaib tu (Herbal Blend) selagi itulah soalan akan berulangkali ditanya... Baunya yang wangi.. Tidak
panas dan pastinya rasa selesa apabila mengunakannya... Sebab itulah sikecil suka menggunakannya... Bukan hanya lepas main hujan...

Tak rugi menggunakannya...tak percaya....cubalah...pastinya jatuh cinta.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...