Nuffnang Ads

Selasa, 4 September 2018

BAPA MERTUA DAH TAK PERLU INSULIN

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتهُ.
اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّد وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ

Perkongsian dari Group WAHMillionare-Ireach

TESTIMONI VIVIX -BAPA MERTUA DAH TAK PERLU INSULIN
===================
Kisahnya,bapa mertua ni ada penyakit kencing manis. Tahap gula yg tinggi. Tapi tak pernah nak berpantang makan dan.sebagainya.

Nak dijadikan cerita,satu haritu dia buat kerja2 dekat luar rumah. Kaki terpijak paku berkarat. Kaki jadi luka dan tak baik2. Bernanah dan berdarah berterusan keluar. Jadi nak solat pun susah.

Kesian dgn.keadaan kaki dia yg tak baik2 tu...dan takut kena potong. Akhirnya akak perkenalkan vivix pada abah.mula2 memang susah nak ambik. Rasa macam tak percaya. Semasa ada promo vivix,dia beli dan join member.

Bila 1-2 botol minum,dia rasa badan ada panas2 dan gatal2 tapi tetap teruskan. Bila dah ambik sehingga 5botol..doktor sahkan abah dah tak perlu insulin. Kaki pun bertambah baik dan luka semakin kering dan tak bernanah lg. Bila abah teruskan pengambilan vivix yg ke 6 botol,keadaan dia semakin baik dan dah boleh solat dan berjalan.seperti.sediakala.

Dengan pengambilan 2 kali.sehari abah dah boleh berjalan dengan baik.

************ 

Alhamdullilah, apabila ibu atau ayah kembali sihat , hati anak pastinya berlagu riang, tersenyum gembira tanda kelegaan. Betul tak???

Haa….. apa tunggu lagi.. Jom dapatkan Vivix hari ini untuk insan kesayangan anda.

Kami pengedar Shaklee pilihan utama anda boleh dihubungi melalui:-
SMS/W'app/ Telegram :   011-3236 0179 (AnnaZalya)

Ingin mendapatkan Vivix Shaklee dengan harga istimewa  :-
 Wasap.my/601132360179/VIVIX



p/s: Shaklee adalah supplement dan bukannya ubat. Segala kesembuhan adalah dengan keizinan dariNYA. Kita berusaha untuk yang terbaik namun ketentuan adalah dariNYA.

 ** Produk ini tdak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.

Sekiranya anda mempunyai ALAHAN, PENYAKIT (dalam pemantauan doctor) , HAMIL atau MENYUSUKAN BAYI sila dapatkan pandangan atau khidmat nasihat terlebih dahulu sebelum pengambilan


0 comments: