Nuffnang Ads

Khamis, 7 Februari 2019

Kisah Motivasi - Jualan Vivix


Perkongsian testimoni dari Amazing (WAHM- Ireach)
-----------
Setiap hari saya share pasal Vivix di Blog, Instagram dan FB..Ada juga ceritakan secara offline pada kawan kawan di office. Mereka memang sudah lama mencari suplemen yang makan sesudu je untuk total wellneaa and here we come.ada juga yang try vivix untuk pelbagai penyakit dan untuk kesuburan.

Saya juga ada bermain kutu Vivix dengan kawan kawan di office.Mereka sangat berminat dengan Vivix sebab macam miracle..ada yang badan cergas..kulit makin pinkish..ada yang dulu cepat sakit sekarang dah ok.sihat..

Macam baru je semalam saya dapat mesej dari customer yang bagi free vivix kat pak cik dia mengatakan pakcik dia dah ok..mata dah kembali normal ( sebelum ni dia rabun) sebab ada masalah retinopati..kesan dari penyakit diabetis..alhamdulillah..dah ok sekarang..dah nak repeat order lagi..syukran Ya Allah..Saya juga menggunakan medium FB..Kalau kat FB Ni ramai kawan2 sekolah dl..ada juga lah 2 3 orang yang bertanyakan khasiat vivix..memang best vivix ni..

Ada juga customer yang dapat no phone saya dari google..berkat kesabaran duk sharing setiap hari ada juga rezeki dari google. alhamdulillah..rezeki tak pernah salah alamat kan..saya kena gandakan lagi sharing di semua medium yang ada baru lah proses penjualan vivix makin kencang..nak jual banyak banyak banyak dan banyak lagi nak tolong semua yang sakit dan sihat dengan vivix..tapi semuanya dengan izin Allah Taala..

Tadi baru je jumpa customer..nak naikkan platlet sebab platlet rendah..tapi check kat doc..belum lagi naik..tapi ni..nak consistent amalkan vivix harap harap platlet customer saya cepat naik..VivIx insyaAllah dapat membantu kesemua masalah itu..

Memang best jual ViVix ni..majoroti yang ambil memang nak repeat order..sekarang dah agak ramai yg nak repeat..walaupun baru 6 orang..tapi agak ramai tu bagi saya yang baru belajar nak jual vivix ni..Macam minggu lepas saya memang bawak vivix saya ke office bagi kawan kawan rasa sedap ke tak sedap ke..kalau sedap diorang nak..apa lagi..dah memang sedap kan..so hasilnya terjual lah 2 botol vivix.. ok la tu..puas dah..kan..dapar twinpack vivix..bulan senang nak jual vivix ni..tapi kalau nak jual offline ni..kita memang kena well prepared. sebab customer akan tanya macam macam..apa dia rasveratrol..apa itu anggur muscadine..macam macam lah..so kena buat kelas sikit dan cerita kat kawan kawan..sebab sebenarnya diorang ni memang nak..just nak tunggu explanation dari kita je..kannn...kikiki..Selain dari tu..nak jual vivix kita kena lah makan vivix jugak.at least kalau orang tanya apa rasanya..apa kesan kat awak..apa iti apa ini..kita boleh lah men jawab dengan jujur based on our own experienced..tak gittu...kan...

di samping itu juga..vivix ni kita tak sesuai la nak jual macam kat pasar malam..sebab vivix ni kan exclusive..premium suplemen gitu..so yang menjual kena ada knowledge yang banyak..pergi ke kelas dapatkan ilmu ilmu dari pakar nutrisi sebab kita kan jual suplemen..so nanti customer akan tanya macam macam..so kita sendiri kena ada satu buku nita pasal suplemen yang kita jual..rujukan macam buku nutrisi, buku testimonial vivix dan lain lain lagi..pelbagai bahan bacaan kita boleh dapatkan.Justeru itu juga vivix ni kan dah memamg glamour..yang paling senang nak jual kalau diorang memang dah search lama tinggal nak beli ngn siapa je..yang tu lagi senang kita nak follow up..satu lagi pastikan ada group broadcast wasap untuk semua pengguna vivix..senang kita nak update pembelian vivix nanti..

Vivix Oh Vivix..Come to me..come to me..saya akan pastikan aaya berjaya lagi menjual vivix 14 botol atau kebih bulan ni walaupun bukan bulan promo vivix..nak share kebaikan..lagi lagi pada customer yang memang ada masalah kesihatan..saya suka sangat dapat membantu orang di luar sana..at least kita dapat lah pahala dari Allah Taala atas niat membantu orang lain..Aminn...

Credit: Nur Hidayah Ahmad (Gopeng, Perak)

0 comments: