Nuffnang Ads

Isnin, 19 Februari 2018

Kekal Sihat Cantik Berseri Bersama Set D

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتهُ.
اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّد وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ

Hmm….. hari nie jom kita berkenalan Set D iaitu  set kecantikan   dari Shaklee.  Set D terdiri  dari  VitaE , VitaC & BComplex. Klau nak tau, Set D ini berfungsi untuk memperbaiki kecantikan  dari dalam…  Haa….. dari  dalam tau.. bila  dalaman dah  cantik ..terpancarlah  kecantikan tu dengan sendirinya… tp hati pun mau baik jugak..hehehe. Klau  x  sia2  je la cantiknya…. Klau  hati pun x brp  nak cantik.. ye idok…??

Jom  kita kenali Set  D & kelebihannya.

Ø  VitaC (Sustained Release Vita-C Plus) merupakan produk pertama yang menawarkan vitamin C dengan kawalan pelepasan secara semulajadi yang mengunakan proprietary dengan sistem penyaluran semulajadi yang melepaskan vitamin Csedikit demi sedikit dalam masa lima jam. Ianya juga merupakan antioksidan yang mempunyai fungsi menyeluruh yang dapat menyokong kesihatan jantung, kesihatan imun, keutuhan sel serta kesihatan mata, gigi, gusi tulang, otot dan pembuluh darah.

Ø  Vita-E Complex merupakan sejenis  antioksidan kuat yang boleh larut dalam lemak dimana ianya berfungsi menyokong kesihatan jantung, otak dan prostat disamping meningkatkan fungsi peparu, kolon dan fungsi imun  dan membantu merawat luka & parut.

Ø  Vitamin B ( BComplex) Vitamin B (BCompex)amat penting untuk keseluruhan fungsi tubuh  yang baik samaada dari segi kesihatan jantung, sintesis DNA, menguruskan tekanan serta penyaluran tenaga bagi proses metabolisme. Vitamin B juga baik untuk kesihatan mata, membantu merawat rambut gugur, membantu mencegah anemia, membantu  merawat ketegangan “ stress” dan meredakan sakit sengugut bagi mereka yang sering menghadapinya.

Apabila kesihatan  dalaman kita elok dan sistem imun berfungsi dengan baik  secara tidak langsung ianya akan kelihatan dari luar dengan kulit yang semakin sihat dan cantik. Tentu seronokkan bila mempunyai tubuh yang sihat serta kulit yang cantik. Btul x???

Haa….. apa tunggu lagi.. Jom dapatkan Set D Shaklee hari ini agar tubuh sihat dan yang paling best…. Kulit semakin cantik…


Kami pengedar Shaklee pilihan utama anda boleh dihubungi melalui:-

  SMS/W'app/ Telegram :   011-3236 0179 (AnnaZalya)

Ingin mendapatkan GLA Shaklee dengan harga istimewa  :- 
         Wasap.my/601132360179/Set Kecantikan D

Ataupun ingin dapatkannya secara terus daripada Shaklee Malaysia hanya klik gambar dibawah.

Jom Tengok Testimoni Set Kecantikan D.







Sekiranya anda mempunyai ALAHAN, PENYAKIT (dalam pemantauan doctor) , HAMIL atau MENYUSUKAN BAYI sila dapatkan pandangan atau khidmat nasihat terlebih dahulu sebelum pengambilan

p/s: Shaklee adalah supplement dan bukannya ubat. Segala kesembuhan adalah dengan keizinan dariNYA. Kita berusaha untuk yang terbaik namun ketentuan adalah dariNYA.

** Produk ini tdak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.

0 comments: