Nuffnang Ads

Selasa, 3 April 2018

Kisah Inspirasi Mamareen


السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتهُ.
اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّد وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ

Pada ruangan kali ini Ummi ingi berkongsi kisah kejayaan seorang wanita yang berusaha untuk mengubah nasib keluarga. Semoga perkongsian ini  akan menjadi inspirasi kita semua.

Beliau merupakan seorang surirumah yang hanya berkelulusan SPM dan mengambil upah menjahit baju bagi membantu suami. Beliau juga mempunyai impian yang tersendiri seperti insan lainnya.

Kini segalanya tidak lagi mustahil untuk dikecapi. Kehadiran Shaklee mengubah impiannya menjadi realiti bukan hanya sekadar mimpi.

Kisah ini perkongsian dari Group Amazing WAHMillionare – Ireach
Kisah Inspirasi Mamareen

******

Dari Mamareen ;

"Allah kurniakan kepada saya suami yang sangat-sangat baik. Rajin bekerja siang dan malam mencari nafkah untuk kami. Saya sangat bersyukur.

Saya? Saya cuma menjahit kecil-kecilan di rumah, cuba membantu suami. Sehinggalah saya berjumpa dengan Shaklee ketika mengandungkan anak kembar saya. Kehamilan saya sangat berbeza dan cergas. Saya juga berjaya menyusukan anak kembar saya sepenuhnya dengan Shaklee.

Mengenali produk yang hebat, saya bertekad untuk berbisnes dengan Shaklee. Perniagaan saya berkembang dan tahun ini saya dapat menghadiahkan sebuah Toyota Hilux kepada suami saya yang tersayang.

Lebih besar dari itu, saya juga menghadiahkan tiket umrah percuma Shaklee untuk suami saya bernilai hampir RM20,000

Income saya telah mencapai RM10,000 sebulan walaupun saya hanya lepasan SPM,saya berjaya membuktikan  saya mampu berjaya dengan Shaklee. 

Bisnes ini untuk semua, tidak kira kelulusan akademik, bangsa, jantina mahupun usia.

✨✨Tahniah Mamareen Lawa.
 Semangat dan roh perjuangan Reen sangat kami kagumi. Ukuran kejayaan bukan pada sijil,tetapi pada kegigihan dan sikap tidak pernah menyerah saya 
. Bisnes ini untuk semua, tidak kira kelulusan akademik, bangsa, jantina mahupun usia

Selamat melangkah ke Key Coordinator!

⏩⏩⏩⏩⏩⏩⏩

Semoga perkongsian kisah kali ini memberi inspirasi buat semua surirumah.
Kini impian anda boleh menjadi realiti bukan hanya sekadar mimpi disiang hari.

Bersama kita mencapai impian...w'app @ SMS :- 011-3236 0179

0 comments: