Nuffnang Ads

Sabtu, 22 Jun 2019

Motivasi dan inspirasi dari Master Norita

Perkongsian  dari Group  Awesome (WAHM- Ireach)

Motivasi dan inspirasi dari Master Norita

Mengapa saya begitu yakin ?

Untuk bertahan selama 17 tahun dalam Shaklee tanpa bisnes lain jujurnya saya beritahu kuncinya ialah saya yakin dengan 3 perkara :
1. Produk
Produk Shaklee berkualiti dan harga yang dibayar adalah setanding. Malah ada banyak produk yang claim mereka bagus dengan harga yang mahal tetapi kesannya tidak seperti yang mereka [ pengguna itu ] harapkan.

Produk Shaklee semulajadi, selamat dan berkesan.

2. Sistem
Sistem nya adil. Siapa usaha lebih dia dapat lebih. Pembayaran bonus yang tak pernah tertunda malah sentiasa membayar pada semua SID walau masa ekonomi gawat 2007. Kami lalui dengan biasa dan terus bertahan.

3. Nilai selepas jualan [ Value after sale]
Melalui Shaklee saya menemui banyak nilai. Nilai sihat bila cerita tentang vitamin. Berniaga bukan hanya cerita tentang duit, kekayaan dan kejayaan tetapi nilai ukhwah, nilai keberkatan berniaga, nilai kasih sayang.

Kesetiaan akan lahir bila kita tahu apa yang kita mahu dan ia akan menjadi kukuh bila ada cinta . Cinta bukan pada duit tapi cinta pada produk.

Jika duit yang kita kejar, biasanya jarang jumpa kejayaan pada nilai yang sebenar kerana sibuk menukar bisnes mencari duit yang banyak.

Saya yakin Shaklee adalah bisnes yang sangat menguntungkan bukan hanya untuk dunia tapi akhirat. Kerana setiap orang yang saya kenalkan Shaklee saya sentiasa mendoakan orang itu dapat satu rahmat iaitu lebih dekat kepada pencipta. Apabila seseorang itu sihat, pastinya dapat beribadat dengan lebih baik berbanding masa dia sakit.

Mengapa saya bertahan? Shaklee mempunyai semua yang saya mahu...produk yang berkualiti, sistem yang bagus dan nilai hidup yang saya mahukan. Balik pada diri individu apa yang kita lihat itu yang kita dapat.

Perjuangan perlukan masa , perlukan kekuatan dalaman dan perlukan keyakinan...

Semoga kita semua terus sukses dan setia kerana nilai setia itu boleh dinilai melalui apa yang kita kata, kita lakukan dan kita tunjukan.

Salam kejayaan dari Miri Sarawak.

saya sangat setuju, sistem bagus, produk berkualiti, tambah nilai hidup pd orang lain.

Inilah bisnes yang boleh diganda gandakan dengan banyaknya kerana kita ada semua itu yang berkait rapat dengan manusia.

Saya sayang sgt biz ni yg banyak merubah hidup, bkn diri  saya sahaja tapi semua empayar kita terkesan.

Jika kita dapat jadi orang yang lebih baik dari semalam, tidakkah ini bisnes yang sangat positif?

kita buat, kita dapat.
*******************
Ingin berubah kearah yang lebih baik… anda dijemput menyertai kami.

Kita sama-sama mengubah nasib diri serta keluarga dan dalam masa yang sama kita bantu mereka yang memerlukan.


Wasap sekarang : 011-32360179

0 comments: