Selasa, 16 September 2014

Lori Nie Bahaya Laa...

Assalammualaikum….

Hmm.... dok pikir nie.. nak  post ke tak... risau gak...tapi bila difikirkan tak salah kalau akak post entry  nie..  

Cer tengok gambar ...masa ikut belakang lori nie .. memang risau gak.. bimbang kalau-kalau kayu yang sebatang tu meluncur keluar.. macam-macam bermain difikiran ... macam tak stabil pun ade.. kejap  ke tengah kejap  ke tepi... Tawakal jer masa tu... kena fikir yang positif plak.. klau  negetif selalu  susah  jugak..  
 sebab apa yang  kita fikir dan cakap  tu ibarat doakan... jadi fikir yang positif jer...  

Alhamdullilah..selamat sampai  ke destinasi.
 






Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...